سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >
نرم افزار حسابداری یک برنامه کامپیوتری است که مانند دیگر نرم افزار ها ویژگی هایی دارد، که از این ویژگی ها میتوان به مدیریت معاملات ، حساب کردن دقیق 
و منظم  تمامی خرج کرد ها و درآمدها، تهیه گزارش فصلی دقیق از حساب ها، بدست اوردن قیمت اصلی و یا بهای تمام شده کالا برای کارفرمایان و افراد عادی اشاره 
کرد. تمام نرم افزار حسابداری  قابلیت های خاص و یا حتی منحصر بفردی دارند که نرم افزارهای  دیگر قادر به انجام همچنین عملیاتی نباشند.
 اکثر مدیران و کارمندان ، مشکل حساب کردن دقیق مالیات وارده را دارند و پیچیدگی این مسئله مشکل ساز است و یا حتی اگر نیاز به گزارش سریع از مالی شرکت یا
کسب  کار خود را بخواهند نمیتواند بدست اورند اما نرم افزار های سابداری این مشکل را حل کرده اند. ادامه مطلب... 
اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت 

سئوهاما

سئو ، اکثر ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو به سایت ها هدایت می شود. اگر چه شبکه های اجتماعی هم میتوانند ترافیک برای سایت شما ایجاد کنند، ولی موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت ترافیک برای اکثر کاربران اینترنت هستند. سئو یکی از موثرترین روش ها برای دیده شدن در موتورهای جستجو است. این درست است که آیا سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم می کند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مراحل و زمان ثبت شرکت تضامنی

مراحل و زمان ثبت شرکت تضامنی ، موسسه ثبت شتاب مجری مستقیم کلیه خدمات ثبتی با پشتوانه سال ها تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد.برای مشاوره ثبت شرکت با ثبت شتاب در تماس باشید.برای تشکیل شرکت تضامنی دو کار اصلی تنظیم شرکت‌نامه و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها لازم است.

اما خوب است بدانید که در کنار این دو مرحله مهم، ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

رفع مشکل آنتن دهی موبایل در برج ها ، از معضلاتی که در برج ها وجود دارد ، عدم ارتباط موثر می باشد و بیشتر با ضعف آنتن دهی در این مناطق روبه رو هستیم . دو عامل برای قطع ارتباط در این نوع ساختمان ها وجود داردبرای تقویت انتن موبایل و رفع مشکل انتن دهی در برج ها  در ادامه مقاله توضیح مختصری خدمتتان ارائه می شود .

 

پدیده  پینگ  پنگ: دریافت همزمان امواج از چندین ایستگاه فرستنده موبایل، در این حالت در صورت تماس موفق ارتباط بلافاصله قطع میگردد. این مشکل معمولا در طبقات بالای  ساختمان های بلند مرتبه رخ می دهد.
پدیده تداخل : دریافت امواج هم فرکانس از ایستگاه های دور ، ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

آشنایی با برخی اصطلاحات رایج در آموزش گوگل ادوردز و  نحوه استفاده گوگل ادوردز
Keyword (کلمه کلیدی): کلمه یا عبارتی است که کاربر با سرچ کردن آن در گوگل تبلیغ شما را خواهد دید. در واقع تبلیغات شما تنها برای کلمات کلیدی که انتخاب میکنید در گوگل نمایش داده میشود.
Click (کلیک): گوگل تعداد کلیک هایی که بر روی تبلیغ شما شده است را کنترل میکند و هزینه را بر حسب آن ها حساب میکند.
Impression : تعداد دفعاتی است که تبلیغ شما به کاربران نمایش داده شده است.
CTR (نرخ کلیک): اگر تعداد کلیک ها را بر تعداد impression ها تقسیم کنید نرخ کلیک به دست می آید. هر چه نرخ کلیک بالاتر باشد بهتر است و به این معنی است که تبلیغات شما موفقیت آمیز بوده است.
CPC (هزینه هر کلیک): ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

قیمت سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. باید گفت نمیتوان برای سئو قیمت گذاری کرد، زیرا سئو متغییری وابسته به گوگل میباشد که شما باید با تمام این متغیر ها آشنا باشید و در آخر این گوگل است که برای شما تعیین میکند که در کجا باشید.

 

لیست قیمت سئو

خیلی از سئو کار ها اقدام به ارائه لیست قیمت سئو نموده اند که در اینجا باید اعلام کنیم که لیست قیمت سئو نیست زیرا شما نمیتوانید سئو را بفروشید، فقط میتوانید خدمات خود را بفروشید این خدمات سئو میتواند شامل لیست سئو زیر باشد. ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

سئو ارزان یا فریب ، سئو ارزان زمانی معنی پیدا می کند، که بتوان برای قیمت سئو سایت تعرفه سئو مشخص کرد. با توجه به توضیحات گفته شده در آموزش سئو باید گفت قیمت گذاری خیلی سخت می باشد.

 

سئو ارزان قیمت 

با توجه به توضیح گفته شده در واقع سئو قیمت دقیقی ندارد که بتوان برای آن ارزان یا سئو گران مشخص کرد. قیمت سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از این عوامل سئوکار میباشد.
سئوکار باتوجه به سختی کلمات نوع بهینه سازی سایت تعیین می کند سئو شما سئو ازان هست یا سئو گران که باز هم دقیق نمیتوان برای سئو قیمت تعیین کرد.

پکیج های سئو  ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

انواع آبنما

آبنما امروزه به عنوان یک ایده و طرح برای دکور و یا دیزایین و حتی زیبا سازی محیط استفاده می شود و بسه به نوع مخاطب ، محل نصب و زمان کار آبنماها تنوع محصول دارند .

که این تنوع محصولات و مدل ها شامل :

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:

 

سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید. ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

Royal-jelly.jpg

ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین ، یکی از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسیله ی غدد مغذی زنبوران کارگر در روز های اولیه ی زندگی ترشح می شود ، بدین ترتیب که زنبوران عسل کارگر بین سن پنج تا دوازده روزگی می توانند ژل رویال ترشح کنند .

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ