سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هکر کسی است که قوانین و امنیت برنامه ها را که با استفاده از زبان های برنامه نویسی مخصوصی نوشته شده اند از بین ببرد.پس یادگیری برنامه نویسی برای هک کردن ضروری است ، بدین منظور باید از منطق برنامه شناخت داشته باشد.عیب های آن را پیدا و سپس آنها را استخراج کند..پس یک هکر برای انجام کارش باید چندین زبان برنامه نویسی را یاد بگیرد.پس نگاهی بیاندازید به مهم ترین زبان های برنامه نویسی مخصوص این کارها و روش های اعمال آنها !

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ این مؤسسه آن را هک قانونی (legal hackback) می‌داند و در کنار ابزار تولید شده یک چارچوب را به سازمانها پیشنهاد می‌کند تا مشخص شود چه عکس‌العمل‌های قانونی ای را می‌توانند در برابر مهاجمین شبکه خود داشته باشند و هر کدام چه ریسکی را تحمیل خواهد کرد.

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

همانند تمام مرورگر‌ها، کروم هم مدام مجبور است با یک سری افزونه مخرب دست و پنجه نرم کند. با این حال خوشبختانه این مرورگر محبوب اخیرا به یک ابزار پاکسازی قدرتمند مجهز شده که می‌توان به کمک آن امر پیدا و حذف کردن برنامه‌های مخرب را بهبود بخشید.

 

پیدا و حذف کردن نرم افزارهای مخرب ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

وجود برنامه‌های مخرب بسیار زیاد و متنوع، به حد کافی انسان را دچار سردرگمی می‌نماید. در این مقاله، رایج‌ترین برنامه‌های مخرب تفکیک گردیده و شرح مختصری از هر کدام ارائه شده است.

 

 بدافزار (Malware) چیست؟ ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

این نرم افزار حاوی انواع ویروس­ ها و نرم افزارهای جاسوسی است که بدون این که شما متوجه شوید بر روی کامپیوتر و تلفن (هوشمند) یا بر روی دستگاه­ های قابل حمل شما نصب می­ شوند. این برنامه­ ها، عامل اصلی توقف اجرای برنامه­ ها (هنگ کردن) در دستگاه شما می­ شوند .

ایران هشدار-کلمه Malware مخفف عبارت «Malicious Software»به معنای نرم افزار مخرب است. این نرم افزار حاوی انواع ویروس­ ها و نرم افزارهای جاسوسی است که بدون این که شما متوجه شوید بر روی کامپیوتر و تلفن (هوشمند) یا بر روی دستگاه­ های قابل حمل شما نصب می­ شوند. این برنامه­ ها، عامل اصلی توقف اجرای برنامه­ ها (هنگ کردن) در دستگاه شما می­ شوند و از این برنامه ­ها برای کنترل و نظارت کردن بر فعالیت­ های شما در فضای مجازی استفاده می­ شود. مجرمین از این برنامه­ ها برای دزدیدن اطلاعات شخصی و ارسال هرزنامه (اسپم) و انجام فعالیت­ های مجرمانه استفاده می­ کنند. 

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ