سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با برخی اصطلاحات رایج در آموزش گوگل ادوردز و  نحوه استفاده گوگل ادوردز
Keyword (کلمه کلیدی): کلمه یا عبارتی است که کاربر با سرچ کردن آن در گوگل تبلیغ شما را خواهد دید. در واقع تبلیغات شما تنها برای کلمات کلیدی که انتخاب میکنید در گوگل نمایش داده میشود.
Click (کلیک): گوگل تعداد کلیک هایی که بر روی تبلیغ شما شده است را کنترل میکند و هزینه را بر حسب آن ها حساب میکند.
Impression : تعداد دفعاتی است که تبلیغ شما به کاربران نمایش داده شده است.
CTR (نرخ کلیک): اگر تعداد کلیک ها را بر تعداد impression ها تقسیم کنید نرخ کلیک به دست می آید. هر چه نرخ کلیک بالاتر باشد بهتر است و به این معنی است که تبلیغات شما موفقیت آمیز بوده است.
CPC (هزینه هر کلیک): روش محاسبه هزینه توسط گوگل که بر مبنای هر کلیک میباشد و این هزینه در نهایت ممکن است از میزان پیشنهادی شما برای هر کلیک حتی کمتر هم باشد چون همانطور که گفتیم گوگل فاکتورهای کیفیتی و همچنین مبلغ پیشنهادی رقبا را هم در نظر میگیرد. مثلاً اگر پیشنهاد همه رقیبانتان برای کلمه کلیدی مورد نظر شما کمتر از مبلغ پیشنهادی شما باشد گوگل به همان میزان هزینه تان را کم میکند.
Quality score (امتیاز کیفیت): گوگل با توجه به وضعیت سئو سایت شما و میزان ارتباطش با تبلیغی که میخواهید بدهید و همچنین با توجه به نوع عنوان و توضیحات تبلیغ به آن امتیاز میدهد که این امتیاز هم بر روی کمتر شدن هزینه تبلیغتان تأثیر زیادی دارد. هر چه این امتیاز بالاتر باشد هزینه هم پایین تر خواهد آمد.
گوگل فقط به دنبال نمایش دادن تبلیغات با بالاترین رقم پیشنهادی نیست چون ممکن است که آن ها اصلاً تبلیغات خوبی نباشند در واقع هدف گوگل فقط کسب درآمد از این تبلیغات نیست بلکه فاکتور اصلی همچنان رضایت کاربر است. به همین دلیل است که گوگل امتیاز کیفیت را هم مد نظر قرار میدهد تا تبلیغاتی مرتبط و باکیفیت به کاربر نمایش داده شود.
Conversion rate (نرخ تبدیل): نرخ تبدیل کاربر به مشتری میباشد. تمام این کارها در نهایت باید منجر به خرید و تبدیل کاربر به مشتری شود.
البته منظور از خرید در واقع عملیاتی است که شما مدنظر دارید تا کاربر در نهایت آن را انجام دهد. مثلاً ثبت نام در سایت و یا ورود اطلاعات خاص توسط کاربر میتواند برخی از این اهداف و عملیات ها باشد.

 

در دوره های گوگل ادوردز

با تمامی المان هایی آشنا می‌شوید که به ایجاد کمپین هایی می‌پردازند که بازده زیادی را برای هر دلار شما صرف می‌کنند؛ از جمله هدفگیری، جستجو، نوشتن تبلیغات درست و بهینه سازی کمپین. شما همچنین می‌توانید اصول اولیه AdWords را به آسانی درک کرده و با نحوه کار آن آشنا شوید و همین طور چیزهایی را که برای ایجاد کمپین های موفق ضروری است فرا بگیرید.

شما دانش لازم برای راه اندازی اولین کمپین را به دست می‌آورید. در این دوره مثال های با جزئیات و استراتژی های اثبات شده وجود دارد که مدرس دوره برای اجرای هزاران کمپین موفق AdWords از آنها استفاده کرده است.

همچنین بینش خوبی درباره تنظیم و راه اندازی کمپین ها بدست می‌آورید که می توانید برای مدیریت اکانت Google Ads خود استفاده کنید. آن چه که در هنگام راه اندازی اولین کمپین مورد نیاز است را یاد بگیرید.

شما با انجام دادن به جای گوش کردن سریع تر یاد خواهید گرفت. این دوره به طور مرتب به روزرسانی خواهد شد و شامل ویژگی های جدید و تغییرات از Google می‌شود.

روندآموزش گوگل ادوردز (تبلیغ در گوگل) به این گونه می باشد که در ابتدا یک تعریف کلی، مزیت ها و قوانین آن را خدمت شما ارائه داده ایم، سپس مقدمه ای برای شروع آن که حاوی آمار استفاده از آن و معرفی ساختار گوگل ادوردز است در اختیار شما قرار گرفته است و در ادامه مفاهیم و ساخت اجزای گوگل ادوردز را به صورت کامل شرح داده ایم تا بتوانید آن را بسازید و از آن استفاده کنید. در نهایت روش های مدیریت گوگل ادوردز و مشکلاتی که ممکن است برای شما رخ دهد را آورده ایم تا در روند کار به مشکل برنخورید.

آموزش تبلغ در گوگل

لینک سایت و ایمیل خود را درج کنید (ترجیحا از سرویس Gmail استفاده کنید).
در اینبخش گوگل از شما می خواهد که اولین کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی نمایید.

تبلیغات در گوگل

سوال بزرگ  از کجا باید فهمید که این گزینه ها نشان دهند? چه چیزی می باشد؟
این مورد مخصوصاً برای افراد مبتدی کار بسیار سخت میباشد.

خب، جای نگرانی نیست چون ما این مقاله برای همین کار تدارک دیده شده است. برای اطلاع بیشتر از اخرین تغییرات الگوریتم های گوگل و سئو و آموزش سئو میتوانید به سایت زیر مراجعه کنید .

 منبع : seohama.com

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 (JAM...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ