سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. باید گفت نمیتوان برای سئو قیمت گذاری کرد، زیرا سئو متغییری وابسته به گوگل میباشد که شما باید با تمام این متغیر ها آشنا باشید و در آخر این گوگل است که برای شما تعیین میکند که در کجا باشید.

 

لیست قیمت سئو

خیلی از سئو کار ها اقدام به ارائه لیست قیمت سئو نموده اند که در اینجا باید اعلام کنیم که لیست قیمت سئو نیست زیرا شما نمیتوانید سئو را بفروشید، فقط میتوانید خدمات خود را بفروشید این خدمات سئو میتواند شامل لیست سئو زیر باشد.

1- تولید محتوا
2- بک لینک 
3- اصلاح کد نویسی 
4- بهینه سازی عکس ها 
5- ساخت و اصلاح وب مستر 

این لیست، لیست سئو نیست، لیست بهینه سازی است.

نحوه محاسبه قیمت سئو 

نحوه محاسبه قیمت سئو با توجه به لیست سئو که در بالا آمد و زمان کاری و کیفیت کاری متفاوت میباشد. شما باید سعی کنید قبل از قیمت گرفتن برای سئو، لیست سئو دقیقی از خدمات مورد نیاز خود آماده کرده و به سئوکار خود بدهید تا بتواند برای شما محاسبه قیمت سئو دقیقی داشته باشد.

هزینه انجام سئو 

هزینه انجام سئو شامل کلیه کارهای یاد شده در لیست سئو به همراه هزینه پشتیبانی سئو و خدمات سئو میباشد. شما باید سعی کنید برای سایت خود هزینه سئو مناسبی در نظر بگیرید و بدانید هزینه در سئو، سرمایه گذاری برای آینده است.

نکته:

سئو تضمینی نداریم و مصداق بارز فروش مال غیر میباشد زیرا برای مثال گوگل ایران را تحریم می کند یا سایت شما را اسپم شناسایی می کند و شما به مشتری یا به سئو کار مبحث تضمین را داشته اید، این در صورتی بوده است که قرار داد سئو باید سه جانبه بین شکارفرما ، گوگل و سئوکار باشد چون گوگل در این قرار دادها حضور ندارد کار به نوعی مجرمانه میباشد اما اگر سئو بر اساس kpi یا بهینه سازی باشد کامل درست می باشد.

 منبع : سئوهاما


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 (JAM...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ