سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معمولا هفته ای چند بار ازم سوال میشه (در بخش نظرات و شبکه های اجتماعی) که برنامه نویسی وب بهتر است یا اندروید یا می پرسند به سمت طراحی سایت بریم یا برنامه نویسی اندروید، در این مقاله سعی می کنم وضعیت بازار کار برنامه نویسی وب و اندروید رو مورد بررسی قرا دهیم و ببینیم برنامه نویسی وب بهتر است یا اندروید ، و در انتها منابعی برای یادگیری هر دو رو معرفی کنیم تا با خیال راحت شروع به یادگیری کنید.برنامه نویسی وب بهتر است یا اندروید

دوستان عزیز برای جواب دادن به سوال برنامه نویسی وب بهتر است یا اندروید ، باید بگم اولین چیزی که شما باید مد نظرتون قرار دهید علاقه است. باید ببینید علاقه شما به کدام حوزه بیشتر است و دوست دارید در کدام بخش فعالیت کنید. چون اگر به چیزی علاقه داشته باشید به راحتی یاد میگیرد و چالش های آن را به راحتی رد می کنید. اما اگر فقط قصد یادگیری باشد و هیچ علاقه ای در کار نباشد شما محکوم به شکست هستید. پس اولین چیزی که در برنامه نویسی وب یا اندروید باید به آن توجه کنید همنی بحث علاقه است. (پیشنهاد میکنم حتما حتما به سمت علاقه خود بروید، بدون علاقه هیچ اتفاقی نمیافتد)

 

بازار کار طراحی سایت یا برنامه نویسی اندروید

بعد از اینکه در مورد این صحبت کردیم که باید بر اساس علایق به سمت برنامه نویسی وب یا اندروید برویم باید ببینیم بازار کار طراحی سایت یا برنامه نویسی اندروید چطور است و بر این اساس به سمت حوزه مورد نظر بریم. راسیتش بازار کار این دو در ایران بسیار خوب و قابل قبول است و می توان گفت هر دو از بازار کار خوبی برخوردار هستند اگر شما برنامه نویسی وب یا اندروید یاد بگیرید و واقعا مسلط باشید بدون شک می توانید یا جایی کارمند شوید یا به صورت فریلنسری کسب درآمد کنید. پس از لحاظ بازار کار برنامه نویسی وب یا اندروید اصلا جای نگرانی نیست. 

 

منبع:sourceiran


نظر()

 خصوصیات...       جدیدترین...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ